hari sabtu yg padat.... Ahad yg letih

Monday, January 18, 2010

Assalamualaikum...

Hari sabtu lepas mmg aku agak bz... ye la.. dah le Jumaat malam tu tido opis gara2 kabel elektrik putus.... pagi nya balik rumah terus bersiap2 utk pegi kelas unit trust kt public mutual jln sultan sulaiman... start pukul 9pg.. abis dekat2 pkl 6 ptg... ramai jugak yg dtg kelas tu... penuh la kerusi...
buat kerja2 mengira... Aku dgn geng aku dah le tak bawak kalkulator... pakai kalkulator henset je la... byk jugak formula2 nak kene hafal... isk2... macam zaman skolah pulak rasanya.... nak taknak kene hafal jugak.. nnti exam tak lulus.. tk dapat jadik ejen plk.... para2 pelabur dah tersedia dah ni... hahah...


Balik dr kelas tu... baru teringat yg hari tu due date bayar kete... aku pon cargas la pegi carik Affin bank... nak kena bayar jugak... kalo tidak nnti dapat markah plk kt CCRIS.... bahaya tu....

Malam nya pulak dah janji dgn Ezrin .. ada group meeting kt Shah Alam... huhu... group meeting unit trust.. Ezrin jemput Group Agency manager dgn Agency manager.... ni peluang aku nak kena dgn org yg dah suksess dlm bidang unit trust ni.... lepas maghrib.. aku tido jap.. cas bateri.. huhu... lepas semayang isyak.. aku turun ke Shah Alam.... sampai2 je... aku tgk diorg dah sampai... nasib baik ada lagi member2 yg tak sampai lagi.... bila sume dah sampai... Otai2 tu pon cerita la pengalaman diorg.... cerita planning diorg utk group aku ni... kira bagus la. sebab diorg mmg sediakan back up yg bagus.... borak2.. smpi pkl 12mlm... tinggal la aku 4 org dgn ezrin.. group agency manager ( Mr Mohd ridzuan) dan agency manager ( Mr Fatkurradzi)... borak2 sambil belek2 BMW diorg... hahaha....
Tp, gambar otai2 tu tak termasuk la pulak... isk2...

hari ahadnya pulak... hari mencuci dan mengecat rumah.... nasib baik la adik ipar aku ada tolong skali... aku pegi 3 org bersama Qila dan Faiz ( adik ipar)... kene upah la jugak... takpe... sedara sendiri jugak.... letih betul mengecat rumah Sunway tu.... siap cuci lagi lantainya... letih2... smpai lupa aku nak amik gambar.... nak balik umah punya pasal....

Ok la.. cukup utk kali ni... malas nak taip lagi.... progress hari ni ( Isnin) pon tak sempat nak cerita.. esok pagi je la aku taipkan...

wassalam...

0 comments:

Post a Comment