Kos Rendah

Tuesday, January 18, 2011

Assalamualaikum...

Nampaknya.. 2-3 minggu kebelakangan ni... aku asyik terima panggillan pasal nak close deal je... huhuu... rancak betul korang sume borong rumah.... pada yg baru nak beli rumah pelaburan pertama.. mmg byk soalan2 dr diorang ni... maklum la... risau buat silap... apa yang aku bole tolong... aku tolong jawab... bagi yang aku tak tau... korang bole tanya TuanBri pulak... sebab tak semua perkara aku tau... dan sememangnya.. banyak sgt perkara pasal hartanah yang aku tak tau....


Bagi yang dah lepas rumah pertama tu... aku tengok bukan main semangat nak beli lagi.. huhuhu... kira dah masuk tahap ketagihan peringkat awal... hahaha.... belum sampai ketagihan tegar lagi... hahaha...



Bagi yang dok tanya dan yang ragu2 pasal pembelian rumah kos rendah.... korang bole rujuk kat entri TuanBri-Syarat Membeli Kos Rendah. Sebab aku perhatikan kebanyakan korang target rumah pertama ni ialah rumah kos rendah....



Sekian entri yg pendek ni...

Wassalam...

brobudin : jawapan bagi keratan akhbar kat atas tu.... = wanej8 dah borong sume... hahahaha

1 comments:

wan_ej8 said...

hahaha....pandai je bro membuat fitnah pada aku disini..hehe..jgn bro nanti kalo s.u.k dan lemabaga perumahan selangor bace..mati aku xbleh beli umh kat selangor lagi...hehehe

utk langkah pertama ok la beli low cost dulu..nanti bile dah tau selok belok..target medium je..huhu..baru cepat skit capai target aset rm tuttt...kihkihkih

Post a Comment