Terima kasih daun keladi

Friday, January 21, 2011

Assalamualaikum...

Dimulakan dgn berita kematian Ibu kepada Wanej8. Almarhum meninggal pagi tadi. Semoga dicucuri rahmat...
Al-Fatihah....

Keduanya... aku nak ucapkan terima kasih pada yg hadir pada sessi TT kt Tmn Sri Rampai... walaupon korang terpaksa mengelak kesesakan jalan. Ramai yang kansel kehadiran pada malam tu.... tade masalah... nanti ada masa.. kita berTT lagi....




Pada TuanBri yang tersalah hari.. huhuh.. mungkin akibat demam kot... dah terlupa hari.... apa obat da yang ko telan sampai hari pon lupa.....

Peristiwanya:

Tarikh : 19 jan 2011
Lokasi : Wahab's Cendol, Tmn Sri Rampai
Mula : 8:30mlm- Wanej8 dh terpacak kat situ seawal pkl 8....
Akihr : Hampir 1 pg..
Kehadiran : Member2 aku dlm property.. Pegawai Bank.. Pembaca blog dan beberapa peserta Seminar Hartawan Hartanah...
Topik : Lebih kepada perihal Bank... Terima kasih pada En Andy sebab sudi datang melayan soalan2 mengenai pembiayaan perumahan.... ( Cantik kete ko... )

En Andy juga berikan tips2 mcm mana nak mengurangkan komitmen... dan juga perkongsian info bagaimana LTV 70% dipraktikkan.... juga produk2 pembiayaan serta bagaimana ia berfungsi ( bab yg byk aku tanya).. huhu... nnti korang2 mesti tahu betapa pentingnya soalan2 aku tu....


Untuk sessi TT seterusnya.. aku cadang nak ajak sekali lawyer untuk join.... tapi tak tau lagi bila dan di mana.... sentiasa lah jenguk2 blog ni untuk info2 terkini...

Sekian..

brobudin: Lupa amik gambar pulak... huhu...

9 comments:

daa said...

sori bobudin,ade masalah peribadi yg xdpt nk dielakkakn mlm tu..insylah skli lg join.

Spezzy Shah said...

no problem...

hairil said...

ciss..banyaknye tips aku terlepas..nasib2..

fiz said...

aiya... ruginya...

husni said...

salam shahbudin, x sangka lak ko ada blog...leh join next tt nie,tambah kenalan geng hartanah..yg aku kenal skrg tuan bri, fariz n pie jer...orite..jmpa lg..

Spezzy Shah said...

Husni: Nama2 yang kos sebut tu sume power2... mesti ko pon tahap power jugak ...

husni said...

hahha..x power pon..cuma aku beli rumah aritu guna service fariz..and ada gak join TT kt sg ramal..tu yg kenal diorg..

Spezzy Shah said...

Ok la tu... aku pon belum pernah jumpa Faris.. walaupon selalu sgt aku pegi ofis Satu Solution tu... huhu..

wan_ej8 said...

Terima kasih kepada kwn2 yg sudi mengucapkan takziah pada aku tempoh hari..hanya allah sahaja yg dapat membalasnye

semoga roh allahyarhamah ibu dicucuri rahmat dan di tempatkan bersama org2 yg beriman...amin

Post a Comment