Progres.. Jan 2011

Wednesday, January 5, 2011

Assalamualaikum...

Minggu ni merupakan sessi  terakhir bagi Langkah 3 untuk Batch Nov 2010 Program Hartawan Hartanah... dan minggu depan merupakan sessi pertama Langkah 3 Batch Dis 2010...Semoga korang dapat jalankan aktiviti2 yg diberikan dengan jayanya...



Kali ni aku cuma nak tulis pasal progress kawan2 sehaluan dgn kita....

Baru tadi aku dapat panggilan dari Udin... dia dah dapat penyewa untuk rumah ke2 nya di Shah Alam... dan yg bestnya... penyewa dia tu perempuan bujang a.k.a awek.... elok la tu.. Udin tu bujang lagi.... hahaha...

Dan semalam dapat berita yg kurang best dr WanEj8.. pasal problem loan rumah kat Shah Alam... aku pon kurang pasti problem sebenar.... nanti la kita jumpa ye Wan...

Semalam jugak.. Da'a call dan cakap loan rumah ke3 nya dah lulus... 90%... alhamdulillah.... ni yg buat aku jeles ni... nak kene beli rumah jugak... huhu...

Anas pulak rasanya kini dalam tempoh bertenang rasanya... dan skrg dah start layan emas pulak... semoga ko berjaya....


Bagi peserta seminar batch Dis 2010 yang sanggup datang jumpa aku 2 malam lepas.... aku sangat terharu... apa2 pon.. aku harap perbincangan malam tu dapat beri manfaat pada korang...

brobudin : Siapa la yg dapat offer dr TuanBri tu.. huhu...

7 comments:

fiz said...

kami lagi terharu...

Erwan Nur Ali said...

tengah tunggu status loan...

try kt Flora Damansara...

waka..waka...

Spezzy Shah said...

Erwan... Blok mana?

Kemm said...

wow.. ada lagi leh dpt? bole belajar caranya...?

Erwan Nur Ali said...

Block A....guna teknik macam sifoo ajar....submit ke CIMB..tengah tunggu status loan..harap² semuanya selamat dengan jayanya.....

area situ memang hot...aku saja try iklan kt mudah.my,dah 5 orang call aku tanya pasal rumah sewa kt sana...cina,melayu,india pun nak area sana...

waka..waka..

Erwan Nur Ali said...

ermm..dah masuk 6 orang tepon aku untuk rumah flora damansara...

memang hotttttttt

waka..waka...

Spezzy Shah said...

Erwan.. try biar iklan tu samapi sebulan... ko kira statistik nya nanti...

Post a Comment