Macam mana nak elak ??

Thursday, January 13, 2011

Assalamualaikum...

"bro.. mcm mana nak elakkan LTV 70% tu untuk rumah ke3 tu??..."
Ini lah soalan yang selalu aku dapat sejak masuk tahun 2011 ni.... apa la yg aku nak jawab...



Aku sendiri tade jawapan tu... dan aku rasa.. dalam blog2 dan forum2 yg aku baca pon... mmg tade yg nyatakan caranya.... melainkan cara2 seperti guna nama org lain dn beberapa option lagi.... tapi untuk menggunakan nama sendiri.. mmg tade yg aku jumpa...

Cuma mengikut beberapa kes member rapat aku... diorang masih berjaya dapat 90% loan.... macam mana bole dapat??... Hmm.. apa kata korang datang sessi TT minggu depan tu... kita bole bincang sama2.... sebab member2 aku ni pon akan hadir sama...

Ok la.. sekian entri pendek dari aku...

Wassalam..

4 comments:

wan_ej8 said...

waaa..entry ni pun menarik jgk bro..

bleh jgk aku dptkan info2 yg bernas utk LTV 70% ni..huhu

Farid Adam said...

jangan lupa share kat dalam nih jugak...

sian orang2 yang tak dapat berTT...maklum la, musim tak sihat nih...

fiz said...

pasti dg tt...

Kemm said...

orait, gua akan hadir esok malam!

Post a Comment