Semoga Berjaya

Tuesday, January 11, 2011

Assalamualaikum...

Sejak kebelakangan ni... kurang member2 aku cerita pasal nak beli rumah lagi.... mungkin sebab rules LTV 70% tu kot... dan ada jugak sesetengahnya yang tangguh pembelian rumah ke2 mereka kerana nak gunakannya untuk beli rumah impian mereka... terpulang pada strategi masing2.... semoga korang berjaya...



Dan ada sesetengah korang yang baru menceburi bidang hartanah ni... aku dah cerita bagaimana untuk mendapatkan loan 90% untuk rumah korang yg ke 3 nanti.... tetapi tidak semestinya berjaya... harap korang buat strategi semula untuk memudahkan perjalanan korang dalam bidang hartanah ni...

Kepada korang yang ambil personal coach dgn aku sebelum ni... aku rasa korang dah bole bergerak sendiri mengikut panduan yang aku berikan dan juga pengalaman korang selama 3 bulan... Tahniah pada yang dah berjaya beli beberapa buah rumah...

Dan kepada peserta Program Hartawan Hartanah Batch ke 2... sessi langkah 3 telah pon berakhir... tahniah pada yang dah berjaya memiliki rumah pelaburan.... dan pada yang masih belum berjaya... jangan lah putus asa... mungkin belum rezeki korang... segala tunjuk ajar yg diberikan oleh TuanBri dan kami tu... gunakanlah sebaik2nya... jangan segan silu untuk bertanya jika ada kesulitan..

Tahniah sekali lagi pada peserta2 yang berjaya memasuki Kelab Hartawan Hartanah... Selamat Datang aku ucapkan... semoga dengan penyertaan korang... kita dapat mengekalkan momentum dalam bidang ini...

Bagi yang bertanyakan tentang Program Hartawan Hartanah akan datang.... tiada perancangan lagi dibuat utk batch seterusnya... kerana terdapat beberapa program akan dilaksanakan oleh Kelab Hartawan Hartanah dalam masa terdekat...

Semoga perjalanan korang dipermudahkan olehNya..

Wassalam..

3 comments:

wan_ej8 said...

Sebelum aku komen pape...aku just nak ucapkan jutaan terima kasih kerana 6 bulan dulu bro sudi memberi tunjuk ajar pada aku mengenai ilmu hartanah.kerana tanpa tunjuk ajar dari bro..mungkin aku xdpt capai ape yg aku ade pada hari ni..

segala ilmu yg bro berikan tu..akan aku gunakan sebaik mungkin..

p/s:bile free bro nak blanje pizza..hehehe

da'a said...

samala kite...tq sifu ..huhu

fiz said...

sifu... tgh merancang strategy.. nanti nak talk2 adakah ok my strategy ni..

Post a Comment